Zelium123 Kızlar gece sürekli üstünü açan bir bebem var. E bebekten 1 tog uyku tulumu aldım. Oda şuan 23 ama sabaha karşı 22 derece oluyor. İçine sadece zıbın giydirdim oğlum şuan uyuyor ama bakıyorum sırtı falan soğuk. Ter soğukluğumu yoksa üşüdüğü için mi anlamadım. Sizler ne giydiriyorsunuz içine yardım lütfeeeennnn
mervebegum Zelium123 oda ısısı 22 derece ama gece biraz daha düşüyor o sebeple içine ince alt üst pijama ya da tulum tarzı bir şey giydiriyorum
smy17 Zelium123 valla benim beneğimde öyle herkes diyor ki çok giydirmeyin ama ensesi ve sırtı sabaha karşı buz gibi oluyor yani üşüyor bence. Bu ter soğukluğu değil akşam terlemeyen çocuk sabaha karşı terlemiş olamaz. Bende 1 tog tulumla yatırıyorum içine uzun kollu zıbın altına da incecik bir beli lastikli pijama. Odası en fazla 23.5 a düşmüş oluyor
tmtalya Zelium123 yaşadığınız yer önemli, oda ısısı,nem vs. Biz Antalya da yaşıyoruz evim tüm gün güneş alıyor sıcak hala havalar. Gece işi düşüyor şimdilik 1 tog yetiyor ama içine ince pijama giydiriyorm.zibin sadece soğuk oluyor. Kasımdan itibaren 2.5 tog kullanırım çünkü evde kalorifer yok. Klima var bebeğimin odasin da ama tüm gece açmam. Havasız bırakıyor.
kaldera8 Zelium123 bizim doktorumuz oda ısısı sabit 24 derece olsun 1 tog uyku tulumunun içine sadece zıbın giydirin dedi 1.5 tog da sadece bezle kalsın dedi
Beyzaveduru Ben 1 tog olanı baharda kullanıyorum biz pike örrerken. Kış oldu artık 2,5 tog olabilir. Tablo farklı diyor ama çocuğun durumuna göre karar vermek lazım. Geçen gün ev 22 dereceydi zıbın üstü sadece 1,6 tog tulum vardı
ahsen57 Ben dün 2.5 tog aldm gece baktgmsa derece 19 idi sadce kısa kollu zıbın vardı altında ona rağmen üşümüş gbiydi altına da tayt giydirdm pijama tarzı baktfgmda idealdi yani üstünde örtü yok sncta 1 çok ince kalır artk
zehraozn Zelium123 gece yatarken oda 23 derece falansa sadece zibin 1 tog.uyku tulumu giydiriyorum yetiyo saat 3de kalkıyorum bi kat uzun kollu ve pijama daha giydiriyorum içine sabahın soğuğu oluyo çünkü o zaman bi sorun yaşamıyorum ama gece kalktığımda oda isisi 24 oluyo bazen o zaman karismiyorum oda isinina gore bakıp.bi kat daha giydirebilirsin