Abi bir insan bu kadar mı herseyden pişman olabilir ilkin o kadar mantıklı geliyor tamam kesin yapmam lazım dıyorum ertesi günü neden yaptım dıyorum örn:kazak aldım ne bu renk be keşke almasaydım diyorum 😁 işe başlamam gerekiyor işe çağırıyorlar yok yaw ne gerek var sonra tüh gıtseydım keşke diyorum var mı böyle olan