Gfs713 bambisbella devecioğlu Mm123 ütü masası 4 senedir kullanıyorum her defasında iyi ki diyorum önceden gacır gucur telleri batan sallanan ütü masalarında ütü yapmak eziyetmis kullandıktan sonra anlıyosun farkı
likeli bambisbella gazella iyidir. Annem 10 senedir kullanıyor ilk günkü gibi. Ben de 4 senedir kullanıyorum. Devecioğlunu da iyi diye duydum.
-kizimkaraca- Gazzella ütü masası tek geçerim taş gibi 4 senedir kullanıyorum hala ilk günkü sağlamlığında
dryglgl Devecioğlu harbingen lifeboard modeli evlenirken almıştım 4 sene olacak üzerine dolap devrildi açık halde dolabın önündeyken kırılmadı kapanmadı bile gerçekten taş gibi