kedilipicama benim de bebeğim 2,5 ay emdi sonrasında emmedi. mama verdim şimdi 5 aylık. üzülmeyin bu sizin yapabileceğiniz bir şey değil. bir çok yolu deniyoruz yıpranıyoruz emmeyen bebek emmiyor gerçekten. 120 cc verin eğer çok kusarsa fazla geliyor demektir. ona göre düşürürsünüz ölçeği. besleme aralarına göre verirsiniz nasıl isterseniz öyle yapın. o sizin canınızın bir parçası emmiyor diye kendinizi hiç üzmeyin o vitaminini almıştır inşallah. kimseyi de takmayın 🌸🫧🤍