efnanveannesi35 kedilipicama kullandım pekte faydasını göremedim zyrtec damla verdi geri doktor onun faydasını gördüm ancak hala var
kedilipicama Nefesin_Annesi0 bu 2 farkli doktor aynı şeyi yazmıs biri dozu 8 bugün gittiğim 2 doz nasıl vermeliyim 2 aylık bebeğim iyi geldimi
4prensannesi Uyuz için eczane de karışım yapıyor lar geçen sene benim bebeğime de bulaştı bizden 1aylık dı daha
4prensannesi Bize ciddiye doktoru yazdı sonra aile hekimi kullanma dedi kullanmadım sonra bebeğim daha da kötü hal aldı kabardı yaralar olmaya başladı dedim ne olursa olsun kullan cam yaptırdım kullandım bir sürmede etkisini gösterdi
kedilipicama 4prensannesi ne kadar süre kullanılıyor ve bebeginiz kaç aylıktı 2 damla verdim yeni direkt agzına damlattım doğru değilmi
4prensannesi Şampuan bize de yazdı doktor eczacı ya sordum uyuzu geçirmez sadce kaşıntı yapmaz rahatlatır dedi
-kizimkaraca- Merhaba benim bebeğim besin alerjisi vardı kaşıntı oluyor diye yazmıştı doktorumuz günde 8 damla vermişti bize de. Hiçbir şey olmaz korkmadan verebilirsin demişti.
kedilipicama -kizimkaraca- ben 2 damla demiş bugün ki doktor öyle verdim önceki doktor 8 demiş 2 aylık yani daha
Adakusss kedilipicama eczane karısımk en iyisi sanırım gecşyor tekrar baslıyor evdekı herseyi 60 derecede yıkadım belkı 15 makıne cıkdırnak uzereyım