Hanımlar 1 buçuk yaşında kızım var normalde sallamadan uyumazdi üç gündür sadece gündüzleri salamadan kendisi uyumaya başladı ama gece yatağa koyduğum gibi ağlamaya başlıyor öfke nöbeti geçiriyor ne yapmalıyım ve gece emzirmeyi bırakmatirmayi düşünüyorum sizde durumlar nasıl ve gece uyandığı zaman emip sallamadan uyumuyor sürekli ağlayarak uyanıyor doğduğundan beri gece uykuları doğru düzgün yok çok yoruldum yardım edin