maygirl Dlnasn her bebek farkli 12.aya cikmayan disler icn 12.ayda mutlaka.doktr kontrolu gerekli oldugunu soyluyor doktorlar bi göturun 14 aylik.olmuş cnku bebeginiz.
_YanakReisinAnnesii Dlnasn çocuk doktorları 12. Ayı sınır kılıyor dişler için yani herhangi bi tetkik vs için . 1 yaşına kadar çıkmamış ise mutlaka çocuk doktoru görmeli, bi muayene ettirin en doğru yönlendirmeyi yapacaktır.
Dlnasn SinemDuha haklisiniz bende ara ara tedirgin oluyorum acaba problem mi var diye en iyisi bi doktora görünmek
Akademisyenanne_ Aya kadar normal diye biliyorum doktorumuz D vitamini yazarak dişlerinin çıkmasına destek olalım demişti 13. Ayda ilk dişi patladı.
-kizimkaraca- Bizim de 1 yaştan sonra çıktı dişlerimiz ama doktorumuz kan istemişti demir D vitamini kız bebeklerde tiroidlere bakılmadı gerektiğini söylemişti.