Ben bir dönem çalıştım kızıma annem baktı o dönem zaten emzirmeyi sadece gece olarak alıştırdım bu arada kızım suan 23 aylık suan kızıma ben bakıyorum ve evde olduğum süreçte de gündüzleri hiç emzirmedim sadece gece yatağa yattığımızda uykuya geçmeden önce emzirip öyle uyuyordu 3 gün önce aklıma geldi hiç bir şey yapmadım uf oldu acımış dedim hiç açmadan öptü yattı öyle uyudu 2. Gün şöyle bir hatırlattım yatağa geçmeden 1 saat önce uf oldu diye yine öptü sonra yatağa geçip uyurken hiç istemedi bugün 3. Gün meme diye tutturdu biraz mızırdadı ağladı vermedim kötü mü yaptım bilmiyorum yarın nasıl olacak hiç bilmiyorum bildiğim kadarı ile süt hemen kesilmiyormuş