Delice_zeytinn haklısınız bayağı zahmetlidir her emzirme sonrası sağım. Moral bozukluğu da etkiliyor süt işini. Sağım yaparken ne kadar çıktığını takip etmemek için çorap takma yöntemini görmüştüm. Cihaza çorap geçirin bakmamak için. Bir de powerpump diye bir şey var biliyor musunuz? Her memeyi 15-20 dk sağmak gerekiyor diye biliyorum. 2-3 saatte 1. Süt çıkmasa da yapmak gerek sanırım. Ben arttırmak için uzun süreli sağmadım ama başlarda sağım yaparken süt bitse de 15 dkyı tamamlıyordum.