Bu konudan çok feci bir şekilde bıktım. Elim beynim her yerim kaynıyor. Çocuğum doğdu doğalı uyku diye bi rutinmiş, düzenli uykuymuş hiçbirini kabul etmedi. 38 aylık oldu hala aynı. Öğle uykusunu bıraktım 9:30ta yatırayım dedim sabaha uyansın sabah 5te uyanıyor. Uyku süresini nasıl arttırabilirim? 5 gündür beynime kaynar su dökülmüş gibi uyanıyorum. Bıktım artık. Öğle uyutuyorum 45 dk-1 saat şu an saat 1e çeyrek var hala uyanık. Delirmek üzereyim. Bıktım artık. Zaten sendromları, huysuzlukları hak getire. Psikolojimi bozdu el kadar çocuk. Üstüne bi de sürpriz 8.5 aylık hamileyim. Kafayı da yemek üzereyim. Allah aşkına biri yardım etsin. Kendime özel tek bi saatim yok. Eşimle baş başa kaldığım yarım saat yok. Bıktım artık yardımcı olun lütfen