Otpa benim bebeğimde de vardı rahimde kafasını sıkıştırmış doğduğunda sola yatıktı ve bir deliği diğerine göre küçüktü emzirirken diğer tarafa doğru tuttum aklıma geldikçe şimdi 2 aylık düzeldi yani anne karnında sıkıştığı için oluyomuş düzelir üzülme sen arada hafif masaj yap olmadı ni kbb ye göster