Melikerdem Fatmanurozgr hmm benim vaktim var o halde bende sezeryan olalai iki ay oldu insanın kafasına takılıyor ne kadar dikkat edersek edelim bir ihmalle surpsiz yaşamamak lazım 🤗
Fatmanurozgr Melikerdem kişiden kişiye degsyo 1 yıl olmayanda var hemn olanda 💁😂 agrsı sızısı hic cekmyo ya ne güzelmiş olmamak 😂
wafflee_42 Mini9 aslında ağrı sızı derdim yok regl olmayinca. O yönden iyi de hamile kalma korkusu tavan 😬
Melikerdem wafflee_42 sadece o korku yüzünden bu postu açtım yoksa temizlik ve ağrı sızı yok konforlu 😄
Nlgn Melikerdem kırk çıktıktan sonra 4 5 gun sonra gelen kanama adet ise hemen oldum ben 4 aylik oglum var 2 aydir oluyorum cok sukur ondan öncede az az oldu herhalde hatırlamıyorum sezeryan doğum yaptım