16 aylık bir oğlum var ve 3 aylıktı alerji teşhisi konuldu ama neyden olduğunu hiç bir zaman öğrenemedik tam olarak 9 aylıkken devlet hastanesinde kan tahlilleri sonucu toza alerjisi olduğu çıktı ve 3 aylıktan bu yana bronşitti oğlum üstüne alerjide eklendi neyse oğlum çok sık hasta olan bir bebek yani nasıl desem 2 hafta bie muhahah hasta oluyor artık böyle yoruldum desem yeri bugün ise oğlumun bronşiti astıma çevirdiğini öğrendik nasıl üzüldüm anlatamam sizlere doktorun dediği tek şey oğlun alerjisi hastası ve neyden olduğu belli değil Buda oğlunu bronşitini astıma çevirmiş bunun için biran önce alerji doktoru görmesi gerekiyor ve koskoca İstanbul’da sayılı hastanelerde var dedi özele gidersen altından kalkamazsın ücretin dedi ama ne yapacağım bilmiyorum bazıları çocuk doktoru görsün onlar yönlendirsin diyor ama ben çapadan alerji bölümüne randevu aldım ama bu durumda olan anneler bana yardımcı olabilir misınız valla oğlumun hırıltısı nefes alamaması beni üzüyor 🥹