Mehaba hanımlar 2 ay önce falan doğum yaptım 71 le doğuma girdim 65 kaldım bu doğum göbeği nasıl gider bir fikirniz varmı.Normal doğum yaptım ama göbeğim hiç gitmedi hala 4/5aylik gibi duruyor.Yemeyi durduramıyorum en azından göbeğe birşey yapmalıyim.Bir süre korse taktım ama eşim yanlış beden almış büyük olunca bıraktım.Boyle spor vs başka bişey önerebilceginiz bişey varmı acaba.