Meloakar Adetim 6 gün gecikti bugün az önce peçeteye pembesi sümüksü akıntı geldi regl başlangıcı olabilir mi ya da gebelik 18 ekimde kan testi yapmıştım negatifti
momofmychildren Meloakar eğer bu şekilde devam ederse ve kesilirse tekrar kan verin yerleşme kanaması olabilir
tospikannesi_ Meloakar net birşey denemez eğer kesilirse kan verin yerleşme kanaması olabilir ama gitgide koyulaşır ise adet başlangıcıdır biraz daha bekleyip ne olur ne olmaz kan verin veya gebelik testi yapın
Meloakar egee_momm evet düşünüyorum istiyorum da ama kanda negatifi görünce ümidimi kesmiştim gebelik olabilir mi acaba 5 gün önce kanda negatif çıkabilir mi
Meloakar egee_momm ay içimi heyecan kapladı yine umarım pozitiftir yoğunlaşıp koyulaşmazsa eğer tekrar kan vericem
iremnazshn Meloakar merhaba benimde bu ay 10 gün gecikti ve adet olmam gereken günde 2 gün süren pembe akıntım geldi ama akıntıdan 10 gün sonra adet oldum mevsimsel olabilir diye düşünüyorum