Arkadaşlar oğlum 20 aylık olacak bu son bir haftadır o kadar mızmız ki anlatamam her şeye ağlıyor istemediği bir şey olsun ellerini sallayıp ağlıyor altını değiştirtmek istemiyor yemek yemek istemiyor dışarı çıkıyoruz ağlıyor içeri giriyoruz ağlıyor bu iki yaş sendromu hiçbir şey anlamadım öyleyse bu sendrom ne kadar sürüyor