Ays1 üzgünüm ama zor gelecek siz en sevecen kediyi de alsanız yavru kediler çok oyuncu olur ama düşündüğünüz gibi bir oyun degil ısıtacak, tirmalayacak, kovalayacak, atlayacak, ziplayacak 2 sene kadar he sonrasında yine bunlar olacak ama daha az 8 yaşında kedim geçen gün 4 yaşında kedimi tutup üstüme fırlattı oyun oynarken, hala kapilarin üstünde bekleyip üstüme atliyorlar beni avliyorlar, kumu kokacak her gün temizlemek gerek mamalari pahalı ucuz mama kullanırsanız veteriner masrafınız çok olur, başlarda veteriner masrafı çok oluyor ama 1 seneden sonra kısırlaştırırsınız bir de 2 ayda bir falan aşılar oluyor tüy dokmeme şansı yok mevsim falan değil kediler 4 mevsim tüy döker bir odası olur orda yaşasın da diyemezsiniz çünkü hem hayvana günah hemde asla durmaz bağırır çağırır sesleri de yankı yapiyor aklınızda olsun bebektir sevkatli davranır çocuktur kibar davranır merhametli hayvandır diye düşünmeyin canı yanarsa döner vurur ısırır yada oyun oynarken bu bebekmis demez yani çok iyi düşünülmesi gereken bir şey