Hamileyken telefonum bozuldu tamir olmadı ıphone du yüksek modelini aldı ben bu doğum hediyesi olur ya falan dedim benden önce görümcem yengeme her çocukta (diğerinde de bozulmuştu hamileyken ahshsh) telefon alınıyor buda bozulursa çocuk olursa alırsın gibi bişey demiş eşimde sinirlenmiş o doğum hediyesi değil ihtiyaçtı nerden çıkardınız demiş. Doğumdan sonra ailemle olaylar oldu Allah razı olsun o olmasa kafayı yerdim heralde o yetti bana bişey alma dedim ama 2 bilezik almış birde kurutma makinesi aldı 🥲 bitmedi bide kahve makinesi alcam şu büyüklerden diyor bakalım 😁