Arkadaşlar şöyle ki bebeğim ilk doğduğunda ikimizde çok hasta olduk ve sağlık sigortası yaptırdık. ilk yaptırdığımız ikimize toplam 4 bindi . Özelde 10 hak var bide yatış serbest .hepsini kullandık. Hatta ozmn hastanede yattigimz oldu ,ilaç gibi geldi . Neyse ikinci bidaha yapıldı 12bin olmuş.. biz öylesine kan vermeye felan gittik hafif şeyler için nasilsa var diye.. şimdi üçüncüye gene otomatik yenilenmiş. 24 bin olmuş ve eşimden hemen 3 bin kesilmiş karttan. İptal ettirmek istiyoruz ama kafamızda karışık. Allh korusun bisiy olursa devlet hastanesiyle uğraşmak çok zor burada.. . Ama maddiyat açısından da sıkışığız biraz . Bana fikir atabilir misiniz olumlu olumsuz napmak lazım 🥲🤷♀️ ben İptal edelim daha cok dua ederiz Allah’a emanet yaşar gideriz " kafasındayım açıkçası 🤲