kuzeyarinn dertlimommyy benim oglumdada var şuan 4 yaşında sünnet anında habeimuz oldu doktor çok tehlikeli değil amaliyat olcak kadar dedi benim oğlumn aferdersin deliği çok az aşağıda sixindenu öle
dertlimommyy kuzeyarinn az aşağıda hafif ama yine de ameliyat olması gerek aynı anda göz yaşı kanalı tıkanıklığı da açılacak