İkizlerim.zamaninda doğdular. Simdi 13 aylıklar. Yalnız henuz yürüme siralama falan yok. Oturma bile tam sayılmayabilir çok egilince düşüyorlar. Oğlan sürünuyor kız da toto üstü gidiyor..kafama takmaya başladım ayakta falan hic duramiyorlar yürüme desen adım.atmalari bile yok. Var mı böyle geç ilerleyen bebisi olan ?