Azra00 uykusuzanne__ İyiye yormak iyilik getirir, sen istedikten sonra Karga da sana uğur getirir 🤗👍🏻
silaa66 uykusuzanne__ Mustafa Kemal Atatürkün her dediği doğru çıkmıştır asla yanılmamıştır Türkiye cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır! Bununla kapatmak istiyorum canım çok ama çok sıkkın ülke bataklığa saplandı elimizden hiç bir şey gelmiyor
minikkurabiyee uykusuzanne__ "Hoştur senden bana gelen : Ya hil’at ü yahut kefen, Ya taze gül yahut diken.. Kahrında hoş lütfunda hoş ."🌸 Bu ara şiirler çok hoşuma gidiyor en çok hoşuma giden bu bunu paylaşmak istedim
yavuzmomm İnanma diyorum insanların tatlı samimiyetine menfaatsiz gelmezler vecde. Allah bile vaad etmesiydi cenneti ona bile etmezlerdi secde.
minikkurabiyee uykusuzanne__ demi yaa ne varsa eskilerde varmış gerçekten ne kadar güzel şiirler sözler varmış
uykusuzanne__ minikkurabiyee evet eskiden çok güzeldi her şey şimdi ise boş yaşıyormuşum gibi geliyor hayat çok kötü Şeyler var dünyada
minikkurabiyee uykusuzanne__ kesinlikle ya yani artık insanların duygularının olduğundan bile emin değilim artık eski zamanlarda tamam çok zorluklar vardı ama en azından her şeyin kıymeti vardı 🙁
ertoensar Zühtü hoca : “Tiz-i reftar olanın payine nağmen dolaşır.” Tulum Hayri : teyzesi defterdar olan faytonla damda dolaşır 😂