Arkadaşlar rota aşısının ilk dozunu 3.ayda olduk ikincisi de 5. ayda yapilcak demişti hemsiremiz Kasımin 8 inde 6 aylık oluyoruz ben bu ay içinde yaptırım diye çok hesaplamadim ama meğerse 24 haftaliğa kadar yaptirabiliyormuşuz şuan tam 23+6 haftaliğiz yarin yaptirasam çok mu geç kalmış olucam acaba ya varmi benim gibi son güne kalan yada gününü kaçıran?