Bugün girdiğim sınavda kaldım 66 puanla hala inanamıyorum şaka gibi internetten çözdüğümde 80 den aşağı almazken gerçek sınavdan böyle düşük almak ve kalmak inanılmaz can sıktı bende umarım ikincide geçerim maddi manevi insan rezil oluyor şu ehliyet işinde 😢 Yani örnek testlerle alakası yoktu gerçekten fazla şaşırtma soru vardı varmı böyle ilkte kalıp ikincide geçen motivasyona ihtiyacım var