yrntsnn aralarında 1 yaş ve aşırı zorlanıyorum isteyerek planlı gebelik oldu . 3 yaş sendromu ayrı 2 yaş sendromu ayrı sabrımı tuketiyor ama şöyle de güzel bir şey varki ikisi birlikte oyun kurup oynuyor o uzuden biraz daha rahatladım . Ama şöyle düşünüyorum keşke kızım en azından 5 yaşına girmiş olsaydı diye düşünüyorum yetememe yada ilgilenmemekden yana bir sorun yaşamadım ben ama bazı sağlık sorunları var kızlarımın en azından büyük kızım sagligina kavuşmuş olsaydı da küçüğüde peşimizden suruklemeseydik diyorum bugün mesela ben zehirlendim içtiğim bir ilaçdan dolayı çocuklarımı komşuma bırakmak zorunda kaldım ambulans almayınca bazen böyle sağlık konusunda pismanliklar oluyor ama asla dogurdugum için pişman değilim