Umutunannesi_ Evimizin sıcaklığı 22.23 derece 1 tog uyku tulumu icerisine ne giydiriyosunuz acaba ben ince uzun bı tişört giydirip yatrmistim terletti zıbın giydirdim sanki usuyecek gibi hissediyorum
meteli Umutunannesi_ aynı şekilde üzerinde kısa kollu tulum diyor ama o zaman ensesi soğuktu şimdi uzun kollu zıbın giydiriyorum ince de bi örtü atıyorum üzerine ayakları üşümesin diye üstü açık üşüyor gibi geliyor 🤣
suheyla92 Umutunannesi_ bizim oda da 22 derece ama 1 tog bana cok ince geliyor icim rahat etmiyor ben yorganla yatıyorum çocuk bunla nasi usumesin diyorum. O yüzden tulumu kaldirdim yorgan ortuyorum ince uzun patikli tulum uzerine
fisnereceli Odam 22-23 derece arası ilginç bir şekilde 1 togla üşüdü, incecik bir uzun kollu giydirdim çok rahat uyudu.
Umutunannesi_ fisnereceli bende uzun kol zıbın giydirdim sabaha dogru serinleyince içim rahat etmiyor üşür mü diye
fisnereceli Umutunannesi_ 1.6 tog tulumda var ama elyaflı içi o çok kalın geldi bende çözümü 1 togun içine uzun kol giydirerek buldum 🤷🏻♀️
Umutunannesi_ meteli inanirmisiniz dün ince muslin attım bende baktım terledi geri kaldırdım valla her yolu deniyorum 😂
meteli Umutunannesi_ bende 😂😂 suan içerisi 23 derece mesela ama ensesi soğuk o yüzden örtü örtüyorum mecbur 🤷🏻♀️
Umutunannesi_ suheyla92 yorgan falan ortturmuyor ya uzerini çok acıyor malesef bende uyuduğum saatlerde üzeri açık uyumuş oluyor oyuzden tulum aldım bir kaç gün önce
suheyla92 Umutunannesi_ normalde benm oğlum da cok açardı onun için 1 ve 2,5 tog olarak iki tane uyku tulumu aldim ama deniym dedim yorgani iki yandan hafif ice kiviriyorum ayağından da ice kiviriyorum kalip gibi durdugu icin donse de bozulmuyor bakalım ne kadar idare eder bu sekil
EcrinMelek1- @Umutunannesi_ 1 tog uyku tulumu içine zıbın artı uzun kollu pijama giyiyor ev şuan 22 23 derece kombi yanmıyor