corcor26 Arkadaşlar merhaba 2aylığız gaz sorunlarımız var damla olarak neler kullanıyorsunuz napıyorsunuz
TulayGeriDon corcor26 biz koliktik. Bizi sadece metsil rahatlattı. Yanında muhakkak probiyotik kullanman gerekiyor sonuc alman için.
Hkubraaa Merhabalar bizde 35 günlüğüz çok gazi var kızımın 1 ay kontrolünde kolik dedi.metisil diye bir damla ve probiyotik yaDi çok rahatlatiyo günde 3 kez 5 damla şeklinde.icwr içmez rahatliyo sonrasında da kolay cikariyo
corcor26 Hkubraaa biz onu kullandık ama işe yaramadı sıcak su torbası koyuyorum birde yeni bı damla başladık duobalance drop diye ama çok uyku yapıyor korkuyorum bişey olursa diye