Açıkçası ısrar ediyorum ama artık çevrem de sütün yetmiyor sütün durulaşmıştır falan diyo çocuğu ağlatacaığına mama ver diyor mama verdiğimden beri sakinleşti ama emmesini istiyorum bende dediğiniz gibi mamayı verince de beni bırakır öyle diyende çok ne yapacağımı şaşırdım denemediğim pozisyon kalmadı en sonunda üstüne eğilip emziriyordum öyle emdi ama şimdi onu da istemiyor anladığı an ağlamaya başlıyor