asyemur00 ikinci cocugumu doguracagim yakinda ameliyata girmişken bağlattirma dedikleri şeyi yaptirmak istiyorum nasil oluyor bilgisi olan varmu
dertlikaval asyemur00 kaç yaşındasınız siz bilirsiniz tabi ama korunun derim gençseniz ne bileyim ileri de pişman olursunuz belki diye diyorum annem bağlattırdı son kardeşlerimde sezeryan sırasında bağlıyorlar diye biliyorum
asyemur00 dertlikaval normal doğumda olmuyormu aceba 25 yasindayim ama bu zamandan cok korkuyorum gercekden neler neler duyuyorum okuyorum cocuklarimi koruyamamakdan cok korkuyorum
dertlikaval asyemur00 yani ben de 2. Yi yaptıktan sonra koltan iğne vurulmayı düşünüyorum normal doğumla olmaz diye biliyorum genciz sonuçta saman neyi gösterir bilemeyiz ondan demiştim
PeekaBoo_ asyemur00 normal doğumdan sonra bağlarlar, kuzenim kırkı çıkınca gitti kapalı ameliyatla bağladılar ama yalınız genç doktorunuzun yapacağını sanmıyorum