alvshn havva2626 özellikle demir eksikliği sorunu yoksa kilo başına 1 damla diyor doktorumuz da eczacımız da. Ama fazla kullanmanın da bir zararı olmaz dedi eczacımız.
Onder53 alvshn fazla kullanmanın bir zararı olmaz yanlış bir yönlendirme. Demir zehirlenmesi ciddi komplikasyonlara sebep verir. Böbrek yetmezliğine kadar gider . Siz yinede reçeteye bakıp doktorunuza danışmadan damla çoğaltmayın
alvshn Onder53 ben de önerilen dozu aşmıyorum, eczacı bu şekilde bir bilgi verdi. Amacım yönlendirmek değil tabii burada kimse doktoruna danışmadan hareket etmez sanıyorum.
glsrn08 Benim de bebeğim 4.5 aylık doktorumuz kilo ×2 kullanmamı soyledi tahlil falan yapmadan direkt damla sayısını söyledi size de mi öyle yaptılar sevgili anneler