Merhaba hanımlar 3 yıl 8 aylık kızım var. Kızımın köyde arkadaşı yok çevresi yok oynayabileceği biri yok. Hep benimle oyun istiyor oynuyoruz aktiviteler boyamalar yapıyoruz evcilik oynuyoruz falan filan ama canı çok sıkılıyor sürekli tepemde ben mi çok yüz verdim alıştırdım bilmiyorum bana çok alıştırmışsın diyorlar. Ama ne yapayım? Çocuk tek arkadaşı kardeşi mahallede çocuk yok sosyalleşsin diye parka çıkıyoruz çarşıya çıkıyoruz. Ama yetmiyor yetemiyormuyum bilmiyorum. 8 aylık gebeyim eskisi gibi ilgilenemiyorum çok sıkılıyor bende bunalıyorum kafam kaldırmıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Bunalıma girdim çocuk sürekli bi şeyler istiyor eskisi gibi ilgilenemiyorum. Halsizlik falan desen var. Neyse şimdi lafın kısası ben kızımla ne yapabilirim değişik aktivite.!?