ecrinfiliz Arkadaşlar 3 kez spiral taktırdım ve kaydı sezeryan doğum yaptım bununla bi ilgisi var mı başınıza geldi mi böyle bir şey Dr ne diyor bilgi verir misiniz ?
yagmurkokusu_ ecrinfiliz alakası yok benim de sezeryan 1 senedir kullanıyordum bende dönme vardı. 2 gün oldu çıkarttırdım.
imaddesi ecrinfiliz bende sezaryen oldum. 2,5 aydır spiral kullanıyorum. Kayma olmadı. Rahim şekliyle, doktor eliyle vs alakalı olabilir mi ki bilmiyorum hiç
ecrinfiliz Adet gelecek gibi az az ağrı esas düz yatınca göbek deliğinin altında bir sızlama varsa kaymıştır canım benim hep öyle oldu