JollyBaby Mail attım naimehanimada yazdım ama yoğunluk var sanırım yakın zamanda kullanıcı adı degisikligi için post açılmayacak mi net bilgi yok mu ya cogu kişi bekliyor bu postuuu🥲
1prensessannesi JollyBaby ben de çok uğraştım en son uygulamayı sildim tekrar giriş yaptım giriş yaparken tekrar sürüyor isim vs deneyin. Bn bu şekilde degistirdim
JollyBaby 1prensessannesi Alla alla bende olmadı. Öyle bi şey pek mümkün değil aslında şans eseri mi oldu anlamadım
JollyBaby Meri-Mel Yoğğyaaa ben alışamadım yaa 😂 sanki başkasinin hesabını kullanıyormuşumcasına jsjdjd