Hanımlar merhaba biz bebek düşünüyoruz ama olmuyor neyse geçen ay adet oldum sonrasında yine birlikteligimiz oldu kasiklarim da ağrı lar vardi göğsümde sizlama gibi falan neyse adet olmama daha 4 gün varken hiç erken olmazdım 4 gün öncesi kan gelmişti dedim ki herhalde yerleşme kanaması falan gebelik var diye düşündüm test yapmıştım negatif çıktı sonra dedim ki herhalde adet oldum 3 4 gün sürdü ama şuan hala kasiklarim da ağrı var çok şiddetli bir ağrı değil ama ara ara oluyor ve göğsüm sızlıyor korkmaya başladım açıkçası acaba kimyasal gebelik gibi bisey mi oldu yada ben adet oldum da başka birseyin mi ağrısı valla nedir burda da okudum bazi şeyler korktum gebe olmuş olsam öyle birsey olsa şiddetli bir karın ağrısı olmaz mı