prensesinannesi41 Kızlar sezeryan göbeği nası gider yada gidermi😂😂 3 ay oldu doğum yapalı bu göbek beni rahatsız ediyor . Korkudan 3 aydır dokunamıyorum göbeğime ağrım sızım yok ama hassaslıktan birde hissizlikten dokunmaya ürküyorum😃
bilememolabilir prensesinannesi41 zamanla gidiyor eger dikkat edilirse. Şekersiz paketli gıdadan uzak bir hayat bol bol egzersiz. Ben leslie yapiyorum faydasini 1 ayda cok gordum tavsiye ederim.
Ylnsln prensesinannesi41 benimde doğum yapalı 3 ay oldu sezeryan oldum 10 kilo fazlam var onu verirsem gider diye ümit ediyorum yaa inşallah göbek kalmaz :(( sezeryan olduğum için spor yapmaktan da korkuyorum
prensesinannesi41 bilememolabilir sütüm yok malesefki mamayla besliyorum oyüzden diyet de yapabilirim baya kilo verdim ama bi 3 4 kilo daha versem iyi olucak birde göbeğimin toparlanması lazım diyete başlayıp bende leslie yapayım ozaman
bilememolabilir prensesinannesi41 bende emziremedim sadece 3 ay sonra sıkı diyete girdim egzersizlede destekledim şuan sadece 2 kilom kaldı hamile kalmadan onceki kiloma
prensesinannesi41 Ylnsln ben çok kilo verdim 3 4 kilo kaldı vermem gereken ama göbeğim kaldı malesefki ya nasıl gider diye yöntem arıyorum bende