erentosummm Merhaba sevgili anneler, bebeğine yakın bir zamanda kalça ultrasonu çektirmiş olan var mı acaba ? Fiyatını merak ediyorum, tamamlayici ya da özel sağlık sigortası karşılamıyormuş sanırım 🤔
gamzemdk1 erentosummm merhaba biz 1-2 ay önce çektirmiştik Bursa’da özel hastane 950 tl ultrason ücreti ama devlete gitmenizi önerebilirim çok kısa bir işlem özele gerek bile yok
siyahinci002 erentosummm canım kalça ultrasonu için özele hiçbir şekilde gerek yok Herhangi bir devlet veyahut Şehir Hastanesi çok kolay ve ücretsiz bir şekilde halledebiliyor
erentosummm gamzemdk1 çok teşekkür ederim, özelden randevu oluşturmuştuk ama ücret bilgisi allayı unutmuşuz, yarın gittigimizde şok olmamak adına sormak istedim 😅
erentosummm Devlette ücretsiz mi yapıyorlar ? özel hastanelerdeki fiyatla ilgili bilgisi olan var mı acaba?
erentosummm Kbrclskn06 teşekkür ederim, devlet hastanesinden randevu bulmakta zorlanıyorum bir de hastaneler kalabalik olunca yeni doğan bebeğimi o bulaş ortamına sokmakta endişeliyim 🤔 biraz fazla mi evham yapıyorum bilmiyorum ama 🥹
tugces09 erentosummm doğduğu hastanede çocuk doktoru yönlendirdi bizi, kalça ultrasonu için 1 ay öncesinden gün verdiler. O gün ve saatte gidip çektirdik doktora sonuçlarımızı gösterdik çıktık. Çok kısa bir işlem