Aryayyyyyyy bu damladan 3 buçuk aylık bebegime de kullanabilir miyiz ki şu saat oldu uyuyo uyanıyo ağlıyor sabah 6 da uyanıyo şu vakite kadar anca en fazla 2 saat uyuyo bıktım çok yoruldum artık niye böyle bu çocuk birgün erkenden yatıp uyumuyo bir saat iki saat asla uyumuyo kucakta ağlıyor yatakta ağlıyor her yerde ağlıyor uyumuyo karni tok gazı yok napicamı şaşırdım artık ya en son bu damlalardan kullanacam ama oda alışkanlık yapar bırakınca uyumaz diye endişe ediyorum