ozge918 Merhabalar 2 aylık bebeğime doktor bu gün lansor verdi 5 ml su ile sulandırıp 1 ml vermemi söyledi fakat yetişkinler için olan bir ilaç çok vermek istemiyorum. Reflü ve öğürmesi olduğu için verdi . Kullanan var mı ?