inci1507 Selam herkese 3 ay önce doğum yaptım son 15 gündür saçlarım inanılmaz dökülüyor önlerden seyretmeyi görebiliyorum demir ilacı kullanıyorum hala ama bu dökülmenin önüne geçemiyorum
Ylnsln inci1507 benimde 3 ay oldu doğum yapalı ben doğumdan beri multivitamin kullanıyorum saçlarım da dökülme olmadı ondandır diye düşünüyorum elenatal 3 kullanıyorum sizde başlayın belki faydasını görürsünüz
dilara2444 Benim de doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım avuç avuç dökülüyor duşa girmeye korkuyorum valla ya