Merhaba kızlar 4 ay 22 günlük bebeğim var son 1 haftadır mama istemiyor normalde 120 içen bebek 90 anca içiyor ve 3.4 saate arayla hipp kullanıyorum acaba artık istemiyor diye düşündüm bebelac gold aldım onada aynı tepki verdi dili ile geri itiyor napacağımı şaşırdım korkuyorum zayıflayacak diye atak donemi yüzünden mi yoksa diş mi sizce ayni problemi yaşayan var mı aranizda