asyemur00 31.haftadayim nefesim bir aydir daraliyordu ama şuanda iyice arttı ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum aceba ne yapmaliyim başınabgelenvarmı cok kôtü durumdayim içimde hep birşey olacak duygusu var panik halindeyim nefesimi alamiyorum
paralelevrendemutlu asyemur00 Hamileyken bebeğim için doktor iri bebek diyordu ve son haftalarda iyice ciğerlerime baskı yapıyordu yürüyemiyordum yatamıyordum. Zorla bir iki saat uyuyordum ondada horluyormuşum. Doğurduğum zaman ilk işim nefes almak olacak demiştim ve öyle de oldu ilk derin bir nefes aldım. Doğurunca geçiyor
Balevlatsahibi asyemur00 ben çok yaşadım o durumu hele bir gece hiç unutamıyorum gözümu kırpmadım nefes alamadım nerdeyse kendinizi korkutmayin bebek büyüdüğü ve organlara baskı yaptigi için olabilen bir durummus zaman zaman yokluyor insanı
asyemur00 paralelevrendemutlu son vakitler gecmiyor artik icim cok kötü psikolojim iyi degil ama buna care yok galiba