_mom20 Kızlar dün bebeğim asi oldu 1 kol 2 bacak bacağın biraz nde sadece kızarıklık ve beze oluştu gündüzden birşey yoktu uyuyucakti tulumu giydirirken fark ettim normal birşey mi
tubasd _mom20 soğuk uygulaması yapabilirsiniz ağlama vs yoksa sabahta yapabilirsiniz ödemin dağılması için ateş vs varmi
_mom20 BBbburcu ciddi msnz bize hiçbir şey demediler sadece asi yeri kızarık diğer yerlerde birşey yok