Benim kızımda 2 aylıkken böyleydi uyuz dendi ben hamileyken 2 aylık uyuz olmuştum 1 yıl oldu hala kaşınıyorum kızımda 5,5 aylık ondada geçiyor gibi oluyor ara ara tekrarlıyor 2 3 gündür pek döküntüsü kalmadı umarım tekrar olmaz çünkü iyice temizlik hastası oldum şu son bir yılda zaten temizlik ve düzen benim için çok hassas noktam ama artık hastalık derecesine geldi