berentt bizimde öyleydi 3 ay dolunca rahatladık şükür kimyon anason çayı için bol bol emzirin birde bigaia ve sab smplex kullanmıştım ben onun dışında arada bebeğinizi sıcak suda bekletin kova gibi birşeyde sonrasında rahatlıyor yada banyo yaptırırken karnına beline daha çok su dökün baya gaz çıkarıyor