Yarenalp Bebeğim 8 aylık sma mama kullanıyorum ama kilo okadar almıyor normalde aptamil kullanmak istiyorum çevremdekiler gaz yapıyor diyorlar şuan kullansam yine gaz yapar mı acaba 8 aylık oldu
Erd_Zynp65 Yarenalp 8 aylik olmuş ne gazı artık bide bebelac çok iyi ben doğdu doğalı bebelac verdim çok iyi kilo aldirip yaradı tabi her bebek farklıdır
Pinrrr Yarenalp Aptamil kullanıyorum üç aylık bize yaradı diğerleri su gibi hele Bebelac çocuk biberon biberon içer doymazdi Aptamil daha tok tutuyo gazida artık olmaz bence koca bebek olmuş yardımcı olur çıkarırsın bişi olmaz deneyebilirsiniz
dusgezgincisi Erd_Zynp65 genelleme yapmayalım bizimki ne çok iyi geldi bebelac hiç kilo aldırmadı mesela