anyela77 Arkadaşlar merhaba bebeğim 2.5 aylık geceleri burnu çok tıkanıyor sabah tıkalı uyanıyor bunun için ne yapabilirim
artikbiranneyim anyela77 oda sıcaklığı 24 ü geçmesin, nem de 50 nin altına düşmesin tabi 70 lere cıkarsa da tıkanır. Ben sabaha karşı cok tıkanırsa serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum rahatlıyor
seddackr artikbiranneyim nazal aspiratör mü dediğiniz? Ben burnuna serum fizyolojik sıkıyorum şu tek kullanımlık olanlardan ama aspiratörle çekmeye çalışıyorum burnunda bişeyler olsa bile gelmiyo. Nefesim mi yetmiyor nedir çekemiyorum çok zor. Siz nasıl yapıyorsunuz
artikbiranneyim seddackr osman gönülalın videosu var bununla ilgili izleyebilirsiniz ona bakıp yapmıstık biz gercekten cok ise yarıyor