Kızlar 1 haftaya yaşina girecek kizım ama hiç orali degil.tutunup kalkiyor,sıralıyor,ellerinden tutunca yürüyor(bazen erken pes ediyor,bazen canı istemiyor)çok hızlı emekliyor.yürüme arkadası var ona teşvik ediyorum ama yok.2 gundur cok taktim kafama:(