Oğlum 4 ay 17 günlük. İki gündür elini sağ kulağına götürüyor geceleri yine aynı şekilde elini kulağına götürüp ağlıyor. İlk bebeğim haliyle deneyimsizim araştırma yaptım Ama bir kanıya varamadım size sormak istedim. Orta kulak iltihabı olabilir mi yoksa diş mi ? Mutlaka ikisi arasında bir fark vardır. Şimdiden teşekkürler