Merhaba herkese 20 gün önce çam sakurada doğum yaptım kontrole gittim gelişme geriliği var diyip erken doğuma aldılar doktorlar ebeler tarafından sadece azarlanıyosunuz bebek doğduktan 4 saat sonra odaya getirdiler hala ameliyathane önlüğüne sarılı haldeydi kakasını çişini yapmıştı ıslaktı heryeri 4 saat boyunca aç bırakmışlar ellerini emiyodu saçma sapan hastane kuralları cezaevinden farksız dikişi iple yapıyolar 20 gün oldu hala ağrı çekiyorum ilk sezeryanımda 5.günden sonra sızı bile olmamıştı bunda 20 gün oldu hala zorlanıyorum resmen pişmanlık insanın psikolojisiyle oynuyolar doğumdan sonra kontrollere gittiğimde hiç memnun olanı görmedim herkesin şikayeti aynı aklınız varsa önünden dahi geçmeyin keşke bende araştırıp gitseydim hayatımın en acılı en kötü gününü yaşadım rezalet avm mantığıyla kurulmuş ticarethaneden farksız