basakburcu Merhaba bebeğim 10 aylık. Sütüm çok çok az geliyor artık. Zaten sadece uykuya geçişlerde emiyor. Biberon kabul etmediği için mama veremiyorum. Vicdan azabından nefes alamıyorum resmen. Aynı durumu yaşayan var mı
basakburcu Silikon uç kullanıyorum doğduğundan beri, önceden süt dolu dolu olurdu uçta artık sızıntı gibi. Yutkunmasındanda belli zaten